Regulamin strony

Regulamin jest skierowany zarówno do konsumentów, przedsiębiorców na prawach konsumenta oraz przedsiębiorców korzystających ze sklepu dostępnego pod adresem www.swiadczeniewspierajace-24.pl/sklep. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży z klientem na odległość za pośrednictwem sklepu.

Sklep internetowy  jest prowadzony jest przez spółkę pod firmą Verisent spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: 00-867 Warszawa, ul. Al. Jana Pawła II 27, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001092839, NIP 5273103285, REGON 528055334.

Administratorem danych osobowych klientów sklepu internetowego jest Verisent spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: 00-867 Warszawa, ul. Al. Jana Pawła II 27, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001092839, NIP 5273103285, REGON 528055334. Więcej na temat ochrony danych osobowych można przeczytać w Polityce prywatności pod niniejszym Regulaminem. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, możesz skontaktować się pod adresem: pomoc@swiadczeniewspierajace-24.pl.

 

§1 Definicje

1.     Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze sprzedawcą umowę w ramach sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.     Przedsiębiorca na prawach konsumenta– przedsiębiorca zawierający ze sprzedawcą umowę w ramach sklepu produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 576ustawy Kodeks cywilny.

3.     Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu, a nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

4.     Sprzedawca – spółka pod firmą Verisent spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: 00-867 Warszawa, ul. Al. Jana Pawła II 27, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001092839, NIP 5273103285, REGON 528055334.

5.     Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem sklepu.

6.     Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.swiadczeniewspierajace-24.pl/sklep.

7.     Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

8.     Regulamin – niniejszy regulamin sklepu.

9.     Zamówienie – oświadczenie woli klienta składane za pomocą formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu lub produktów ze sprzedawcą.

10.  Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w sklepie umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu płatności.

11.  Koszyk – element oprogramowania sklepu, w którym widoczne są wybrane przez klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości produktów.

12.  Produkt – dostępny w sklepie produkt elektroniczny, m.in. kalkulator – arkusz kalkulacyjny, wzór dokumentu, webinar, kurs, szkolenie, będące przedmiotem umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą.

13.  Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między klientem a sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.

14.  Najniższa cena z 30 dni – określenie wskazane przy produkcie oznaczające informację o najniższej cenie brutto wyrażonej w złotych polskich tego produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki ceny produktu albo w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki, jeśli dany produkt oferowany jest do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni.

§2 Kontakt ze sklepem

1.     Adres sprzedawcy00-867 Warszawa, ul. Al. Jana Pawła II 27

2.     Adres e-mail sprzedawcy: verisent@kontakt.pl

3.     Numer telefonu sprzedawcy: +48 510 711 112

§3 Informacje podstawowe

1.     Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną klienta.

2.     Przeglądanie asortymentu sklepu nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień przez klienta na produkty znajdujące się w asortymencie sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania konta.

3.     Ceny podane w sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (do cen netto doliczony został podatek VAT).

§4 Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia zamówienia należy wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Jeśli klient chce kupić więcej niż jeden produkt to klika w znaczek koszyk i kontynuuje zakupy. Po wybraniu wszystkich produktów do zakupu należy kliknąć  „Płatność”. Jeśli klienta ma kod rabatowy to wpisuje kod kuponu i klika „Zastosuj kupon”. Następnie należy wypełnić formularz „Dane płatności” poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia oraz danych koniecznych do wystawienia faktury, jeśli klient życzy sobie otrzymać fakturę. Na koniec można dokonać płatności poprzez system płatności Tpay poprzez wybór banku, z którego można dokonać płatności. Jeśli klient akceptuje regulamin Tpay to klika w akceptację. Jeśli klient zapoznał się z  regulaminem sklepu to klika, że zapoznał się z regulaminem. Następnie klika „Kupuję i płacę”. Klient dokonuje płatności. Po dokonaniu płatności produkt elektroniczny oraz faktura vat (jeśli klient zażądał faktury) zostają wysłane na wskazany adres mailowy podczas składania zamówienia.

§5 Wykonanie umowy sprzedaży

1.     Zawarcie umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez klienta zamówienia za pomocą formularza zamówienia w sklepie internetowym zgodnie z §4 regulaminu.

2.     Po złożeniu zamówienia sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez sprzedawcę klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między klientem a sprzedawcą.

3.     W przypadku wyboru przez klienta: płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, klient obowiązany jest do dokonania płatności w dniu złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

4.     Dostarczenie produktu następuje na wskazany adres e-mail (produkt online) niezwłocznie (w ten sam dzień) po uznaniu rachunku bankowego sprzedawcy w serwisie Tpay. Gdyby produkt wraz z fakturą vat (jeśli zażądał jej klient) nie dotarł do klienta należy wysłać maila na adres pomoc@swiadczeniewspierajace-24.pl.

§6 Prawo odstąpienia od umowy

Ze względu na charakter produktu (produkt cyfrowy/elektroniczny) klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeśli wyraził zgodę na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem terminu na odstąpienie od umowy. Konsument oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptując niniejszy Regulamin i składając Zamówienie na produkt cyfrowy wyraża zgodę na uzyskanie dostępu do produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży i jest świadomy, iż w ten sposób traci prawo do odstąpienia od umowy.

§7 Reklamacja

1.     Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć klientowi produkt cyfrowy zgodnie z umową.

2.     W przypadku niezgodności produktu cyfrowego z umową, klient może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy o prawach konsumenta.

3.     Reklamację należy zgłosić sprzedawcy drogą elektroniczną na adres: pomoc@swiadczeniewspierajace-24.pl

4.     Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie klienta uznał za uzasadnione.

 

§8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.     Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów http://www.uokik.gov.pl.

2.     Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

§  Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

§  Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

3.     Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

4.     Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

5.     Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.

6.     Zapisy niniejszego paragrafu dotyczą Konsumenta i znajdują zastosowanie także w stosunku do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§9 Opinie w Sklepie internetowym

W ramach Sklepu internetowego Sprzedawca nie zamieszcza opinii klientów.  Sprzedawca nie korzysta też nie zamieszcza  ani nie zleca zamieszczania innym osobom opinii w celu promowania produktów sprzedawanych za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§10 Dane osobowe w Sklepie internetowym

1.     Administratorem danych osobowych klientów zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest sprzedawca.

2.     Dane osobowe klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji umowy sprzedaży.

3.     Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a) w przypadku klienta, który korzysta w sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w sklepie internetowym.

4.     Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5.     Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§11 Postanowienia końcowe

1.     Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim w oparciu o przepisy prawa polskiego.

2.     Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu.

3.     W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych – Rodo.

Świadczenia Wspierające

Jeśli chcesz skorzystać z naszych usług skontaktuj się z nami i po bezpłatnej analizie sprawdź co możemy dla ciebie zrobić.

Czekasz więcej niż 3 miesiące na komisję WZON określającą poziom potrzeby wsparcia i przyznającej punkty potrzeby wsparcia?

Wykorzystaj to pismo, które sprawdziło się w przypadku naszych Klientów i przyspiesz termin komisji korzystając ze swoich praw.

79zł 89zł